ماجرای افشای اطلاعات بیماران در یکی از بیمارستان‌های مشهد چه بود؟ آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس دستگیر شد کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در بزرگراه نشت ۱۰ تن قیر مذاب از تانکر حمل قیر در شهرک عسکریه (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ عکس دفاع معاون وزیر کار از وضعیت دستمزد کارگران | امیدواریم در طرح همسان‌سازی حقوق، حداقل حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به ۹۰ درصد حقوق کارکنان برسد متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران | دولت برای پرداخت بدهی تامین اجتماعی برنامه‌ریزی کرده است پیام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به مناسبت روز کارگر: مقام کارگر به فرموده رهبر معظم انقلاب دارای قداست است یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر تصادف در جاده ماریان به زاک+عکس پلیس محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد را کشف کرد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس شهری تهران دستگیر شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت تاخیر پرواز مشهد - تهران هواپیمایی چابهار چه بود؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) وقتی مقتول خواست قاتلش اعدام نشود! خراسان‌رضوی رکورددار حوادث ترافیکی طی هفته گذشته کشف موادغذایی احتکارشده در کاشمر به ارزش بیش‌از ۴.۵ میلیارد ریال پیگیری دادستانی مشهد در خصوص حادثه غرق‌شدگی در یکی از استخرهای این کلانشهر چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود
سرخط خبرها

دستگیری زنی که عامل بیهوشی مردان پولدار تهرانی بود + عکس

  • کد خبر: ۲۱۱۵۹۷
  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۷
  • ۱
دستگیری زنی که عامل بیهوشی مردان پولدار تهرانی بود + عکس
رئیس عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری متهمی خبر داد که با آب یا آبمیوه مسموم یا اسپری بیهوش کننده مردان را بیهوش و خودرو و اموال آن‌ها را سرقت می‌کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، رئیس عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران سرهنگ سعید راستی امروز سه شنبه ۲۴ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ از دستگیری خانم عامل بیهوشی و سرقت اموال مردان تهرانی توسط سازمان اطلاعات پلیس تهران خبر داد.

وی گفت: در پی وصول شکایاتی عدیده از چندین مرد میانسال شهر تهران با موضوع بیهوشی ۳۰ تا ۴۸ ساعته پس از حضور خانمی حدودا ۳۰ ساله درمسیر تردد آن‌ها پیگیری و اقدامات اطلاعاتی به منظور شناسایی سوژه در دستور کار کارشناسان مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران بزرگ قرار گرفت.

وی افزود: بررسی‌های اولیه و رصد دوربین‌های شهری حاکی از حضور خانمی بود که در معابر عمومی شهر تهران به ویژه مرکز شهر با نزدیک شدن به خودرو‌های غالباً لوکس سوژه‌های مورد نظر را شناسایی کرده و درخواست ورود به خودرو را می‌کرد و پس از سوار شدن از شگرد‌های مختلفی از جمله قرص‌های مختلف محلول در آب یا آبمیوه یا استفاده از اسپری‌های بیهوش کننده اقدام به بیهوش کردن سوژه مورد نظر کرده و سپس خودرو و تمام اسناد، اوراق، تلفن همراه و وجه نقد و اوراق بانکی قربانیان را تصاحب می‌کرد.

سرهنگ راستی با بیان اینکه این فرد دارای سابقه دستگیری قبلی در سنوات گذشته است تصریح کرد: خرید از فروشگاه‌های مختلف با استفاده از فروش اموال قربانیان از جمله اقدامات این متهم است.

وی با اعلام اینکه نامبرده در مشارکت با همسرش اقدام به طراحی این اقدام فریبنده می‌کرد خاطرنشان کرد: بیش از ۱۰ نفر از شکات بیهوش شده شناسایی و تحقیقات پلیس برای شناسایی سایر شکات ادامه دارد.

دستگیری زنی که عامل بیهوشی مردان پولدار تهرانی بود + عکس

وی از شهروندان درخواست کرد چنانچه شکایتی از این فرد دارند می‌توانند به مرکز عملیات پلیس اطلاعات تهران بزرگ در خیابان خالد اسلانبولی، جنب پارک ساعی مراجعه کنند.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۴
0
1
مردان پولدار غلط میکنه زن نامحرم و سوار خودرو شخصی میکنن
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->